förgår, igår & idag

Godmorgon! Sitter här nydushad med en kopp kaffe, härligt!
Har haft morgon städning med Ellen här hemma ( det behövdes) dammsugit, moppat golv, dammat & städat.
Gick faktiskt väldigt fort, och fint blev det med.

Iförgår var jag med Ante och Niklas, blev en lång promenad och sen film. Dock gav jag upp lite innan tre, så trött tjej, så jag gick och la mig och vaknade vid halv tre ungefär, då blev det stor frukost med nybakat bröd, kaffe & ägg. Inte illa med frukost gäster eller, och brödet blev himla bra!

Åkte sen till Kista, hittade ett par underbara skor, en t-shirt & ett halsband, köpte lite drink utblandningar & tillbehör som vi ska ha ikväll på vägen hem därifrån, då bussen var så himla seeg och jag missade såklart tåget med ca 2 minuter ;)

Igår hade vi 'lite' folk över, eller ja mest min syster då, härlig stämning och tycker kvällen blev väldigt lyckad, blir vad man gör den till! Dock blev det en riktigt sen 'kväll' och jag var i säng ca kvart i åtta imorse, haha inte riktigt okej känner jag, men det var det värt! Blandade lite mumsiga drinkar och dom blev himla populära också, inte fy skam det inte ;)

Känner det här blev ett himla långt inlägg, men har ju varit riktigt dålig på att uppdatera, så får liksom bli för två dagar ( plus idag) i följd! Nu blir det kaffe och sen tänkte jag åka in en stund till stan eller Jakobsberg, får se, lite sugen på att köpa frukt på Hötorget till ikväll!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0