HAIR

Beställde tid för slingor hos Karolina på Lockboden, så ska ditt på måndag, känns bra! Hoppas det som jag blir den här gången, vill ha ljust hår ett tag nu, varit brunett så länge nu.
Kul att prova något nytt, och det är bara hår, så växer ju ut ;)

Tror jag har provat mesta, varit brunett, blond, svarthårig, rödhårig, slingor och så har jag provat något lila aktigt för länge sen. Haft hår förlängningar, klippt page när jag hade som längst hår. Gillar att förändra mig, man kan ju alltid fixa tillbaka.









Några gammal bilder med olika hårfärger.
Den längst ner är sen i vintras och är nästintill min naturliga hårfärg.
Föresten gillar jag verkligen färgen på andra fotot, med lite inslag av guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0