NIGHT UPD.

Grabbsen drog precis hem, haft chill kväll med Ante, Nicke & Danne, avslutades med skräk film och massa onyttigheter hemma hos mig. sänder en liten tanke åt stackarna som just nu vandrar hem i detta underbara väder, eller ja, ösregn då!
Men finns inga dåliga väder bara dåliga, ja ni vet, kläder..
är himla trött, fast endå pigg. skulle gått och lagt mig precis när de hade gått, men man är som man är, såklart måste man kolla in här först och äta lite innan man kryper ner i sängen, så så fick det bli i natt igen (:
skulle egentligen dragit ut, men såkalrt blev det ändrade planer, men det hade jag nästintill kunnat förutspå. inga direkta överaskningar här inte, vissa människor kan man nästan utantill, sjukt. Men jag klagar inte, fick en ganska så härlig kväll endå så.
Imorgon blir det Täbymarknad med Karro, ( därav borde jag vara i säng för längesen, vi ska åka 10.15, fy på mig! -.-) ska bli himla kul, älskar sånt! Sen blir det picnic i Kungsan för att umgås med härliga människor (Pik till dig Emma om du läser det här, VILL ju att du ska komma med!) och lyssna på musiken 'the voice gratis konserten' har att erbjuda. ser jag också framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0