Söndag

Frukost på jobbet just nu, inte illa. Orkade inte stressa hemma, så tog med mackor för att äta här, och så är det ju godare med kaffe och juice till, orkar inte ställa mig och göra kaffe till mig själv innan jobbet ;)
Inte mycket kunder än, men det kommer väl. Lite små trött är jag också, blev ganska sent igår.

Började med att jag velade vad jag skulle göra igår, men blev film och glass, var så trött. Kollade klart på filmen jag såg igår och sen fortsätte se på en annan. Vid ett ungefär ringde Ante, så gick ut på en promenad med honom och Jimmy.

Hahah hamnade vid rampen där vi slog oss ner, eller rättare sagt jag skulle försöka komma upp på den men halkar såklart ( den var våt) haha slår i huvudet i rampen och glider ner i asfalten.
Hahah gjorde ganska ont om jag ska vara ärlig, men väldigt roligt också, kunde inte sluta skratta, typiskt mig. Så himla klantig. Men det blev en bra kväll endå, skönt med frisk luft men kvällarna/nätterna börjar bli väldigt kyliga nu.
Åh, jag som vill ha sommar ett bra tag till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0