TODAY

Hej!
Jobbet gick bra, hände en lite rolig (och pinsam) sak! hahah men också en ganska läskig grej.

Kom in tre män och en av dem hade gått ut på lagret utan att jag märkte det ( var folk i butiken) när jag såg honom komma ut därifrån fick jag panik och skrek på honom. Han sa att han hade lånat toaletten, men tror inte det direkt var vad han hade i tanken,(vi har kundtoalett i butiken) han drog ut fort som fan och ursäktade sig fort. Trodde för en stund att vi hade blivit rånade eller ngt liknande, men inget var taget verkade det som så. Men var helt skakig och rädd en lång stund efteråt. Ursh!
Kom hem lite efter tre, stannade kvar och pratade med Katja ett tag och försökte lugna ner mig själv. Sen blev det en snabb lunch hemma och sen drog jag vidare till Kista. Träffade en kompis på busshållsplatsen som jag inte träffat sen studenten, kul! Han skulle till Kista tillsammans med sin bror för att se på bio så vi gjorde
sällskap ditt.

Hittade en jätte fin blus på Åhlens och sen köpte jag kaffe, hahah och sen blev att åka hemmåt! Inte riktigt shopping sugen idag kände jag. Blev tacos till middag här hemma och har precis börjat se lite på step up 3, men orkade inte riktigt koncentrera mig även fast den verkade bra så blev en liten paus.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0