9/1

Godmorgon!
Vaknade upp för ungefär en timme sen, ätit frukost & nu dricker jag kaffe. Ganska så trött idag, men sådär mysigt trött, Har planer på att mysa i soffan heela dagen.
Igår var jag iaf i Jakobsberg en snabbis, hittade två tröjor på myrorna & sen möte jag upp Ellen & Tilda på tåget och vi åkte till stan. Blev ett linne, en bustier, halsband & örhängen. Båda tjejerna hittade en varsin väska, riktigt snygga båda två. Blev en lyckad dag.
Katja kom hit för att fixa oss innan vi drog ut, kvällen blev inte riktigt som tänkt, men det funkade. vi var på Lobby som var ganska bra, lite dåligt drag bara. Kom hem vid fem imorse och somnade en stund där efter.
Kan ju säga att mina fötter är döda idag, uuw. Tänker aldrig mer gå i klackar när det är is ute, fyfaan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0