Tisdag

Blev en ganska så väldigt skön dag idag, började 20 över tolv och slutade vid två, haha härligt det!
Det gick jätte bra i Broskolan, kul att träffa mina gamla lärare!

Och tycker faktiskt att det är väldigt roligt att stå inför elever och prata, haha trodde aldrig, Aldrig att jag skulle säga det! Hahah, jag som knappt vågade säga någonting alls när jag var yngre och själv gick i Broskolan.
-
Kan tycka så otroligt synd om människor som är så blyga, som inte vågar, inte kan, för jag vet att jag själv var sån förut och hur dåligt jag mådde av det. Det är rent utsagt hemskt. Sånt som ingen borde behöva dras med.
Åhh jag vill verkligen jobba med barn när jag blir stor! Det är det jag vill, det är det jag ska sträva efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0