Today

Skolan gick bra, halv seg, men mycket skratt och glädje! Skön klass, även om man ofta blir väldigt less på den. Känns inte direkt som om vi har några seriösa lektioner just nu, men inte mig emot.
Jobbet gick också bra, kom till kvart över tre istället för fyra. Hoppade sista lektionen då Katja skulle till läkaren och vi jobbar tillsammans på ett arbete, så känns inte som jag skulle fått mycket gjort.

Jobbet gick iaf jätte fort och efteråt åkte jag och Katja för att prova på volleyboll. Det var himla kul, lite roligt att det var vi två och sen var resten medelålders män xd men vafan, kul var det!
Nu har jag precis duschat & ätit och snart blir det sängen, börjar vid tolv imorgon och slutar halv fem.. Och sen blir det utgång med Katja! Ha en bra kväll, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0