update

Hej! Gymmet gick super, sprang en halv mil på löpband och sen styrka på det! Var hemma vid tolv så gick och hämtade klänningarna direkt ;) Båda var jätte fina, dock väldigt korta, fast jag är ganska lång så, men endå ;p
Nu har jag precis ätit middag & nu sitter jag här med en kopp kaffe, som ni kanske märker så är det här ett ''stressat'' inlägg, mamma vill SÅ gärna ha datorn, så jag försöker skynda mig så gott det går ;)

Har fotboll vid sju, så tills dess ska jag bara ta det lungt, känns som mina dagar är fullbokade jämt just nu, så ska ta vara på tiden ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Hahaha jaa, det är faktiskt din kära kusin Patrik som skrivit den. Sa Sara iaf haha! :D Tacktack<3

2011-01-31 @ 20:44:44
URL: http://emloves.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Hahaha jaa, det är faktiskt din kära kusin Patrik som skrivit den :p Sa Sara iaf! Haha :D Tacktack <3

2011-01-31 @ 20:50:40
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0