klagoinlägg.

Börjar bli mer och mer pirrig nu, jag vill göra en till tatuering NU !
hihih, nästan hundra på vad jag vill ha också, men ska tänka igenom det lite ännu mera först :)

Förövrigt så är jag inte så blogg sugen just nu, är super sjuk. haha eller något i den stilen, började i helgen då jag fick ögoninflamation? lyckat ;) sen så förskylning, feber, halsont & hosta på det - yeaay! Skulle sommarjobba hela veckan, men blev i måndags, då jag nättochjämt överlevde. Blir så sur, ska se om jag på något sätt kan jobba nästa vecka. Hoppas verkligen att jag är bättre imorgon iaf, för jag hade räknat med pengarna för en vecka, så surt!

Har världens shopping sug också, gaah, blir hysterisk snart. Blev en liten nelly-tröst-shopping igår, ett par mega söta byxor och en snyggingklänning! De får gärna komma nu! :)

Nu ska jag försöka göra något inann jag dör av tristess, fy fan för att vara sjuk säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0