...

Ganska jobbig dag på praktiken idag, trött i kroppen och huvudet. Var hemma vid fyra, så blev en rätt lång dag.
Men de är så härliga människor jag jobabr med, så klart att man står ut.

Gårdagen var inte som planerad, hoppade över praktiken då jag var och tog prover på vårdcentralen. Höll på och svimma och blev jätte yr, så ringde och de sa att jag kunde stanna hemma. Ursh, börjar tycka sprutor är så otäkt. Förut tyckte jag inte det var något speciellt, men när de är i armväcken och när det är var och varannan måndad så. Fick först inte ut något blod eller, så hon fick lov att vicka med nålen uuuw. men sen böt vi arm och då gick det bättre.

Har precis ätit, massor. Mamma hjade gjort lasagne som var underbart god! Finns ingen hejd på mig ibland, konstigt nog är jag inte så sjukt mätt som jag borde vara, hihi. tur för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0