Fredag

Gick upp vid kvart över nio imorse, hade svårt att somna igår, men kände mig endå utsövd, alltid skönt :)
Hamnade i soffan framför Rachel Ray med en stor frukost & te! Nu har jag precis varit ute och sprungit, blev en annan runda än den vanliga, skönt med variation, dock gick det ganska tungt idag, men beror nog på att jag var ute rätt sent och sprang igår. Men 61 minuter plus benböj, och jag är helt klart nöjd.

Nu ska jag dusha, äta och fixa mig lite smått, tänkte kanske åka in till stan och kolla på myrorna där, var på myrorna i Jakobsberg i förgår ( där jag hittade en mega fin ryggsäck och en helt underbar tröja) men tycker det är roligare att titta där man inte är så ofta! Vädret är inte på topp, men vad gör väl det ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0