Glömmer aldrig bort

Ganska så härlig dag idag, fick sova ut för första gången på väldigt länge. Ätit god frukost med familjen, varit i Jakobsberg och shoppat. Grillat och umgåtts, solat & skrattat.
Sista veckan på praktiken som kommer, känns konstigt. Men endå så himla bra. Har bara sådan ångest att betygen sätts den 24;de maj och jag har massor av rester. Och saken är den att jag har jätte svårt för att sätta mig ner och plugga. Det blir aldrig av. Klump i magen, för har det hela tiden i bakhuvudet men tänker att 'jag gör det sen'. Vet att man kan ta studenten med några IG;n men det känns som om jag verkligen måste få det här gjort.
Hade tänkt att resa bort runt den 23;de, men känns som jag drömmer mest. Och innan jag åker så måste allt vara klart. Men får se hur det blir, hade iof sig varit så himla bra..
Förra våren, tiden går aldelese för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0