jag vet att hon är söt, men det måste bli du & jag

Blev en timme i solstolen efter praktiken, sen blev jag less. varit lite halv grinig idag, blev väkt vid fem för mamma hittade inte sina nyklar, svårt att somna om sen. Men efter middagen så var mitt 'dåliga' (trötta!) humör som bortblåst, och Katja ville hitta på något, så vi åkte en sväng till Kista :) Myysigt! Saknat dig stumpis, blir ju inte att man träffas varje dag som vanligt under praktiken så.
Hittade massor, jag som inte ens hade tänkt att shoppa alls. men bara fina saker och sånt jag tror kommer komma till användning (a) höhö, vilken mes jag är, nu ska jag sova, eller iaf krypa ner i sängen PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jennie

visa det du köpt! hehe :)

2011-05-10 @ 10:29:02
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0