måndags barn

Gick upp vid kvart över elva idag, hör och häppna! Så länge sover jag aldrig, inte ens när jag har varit ute. sjuuukt! Vaknade dock en gång innan vid halv nio kanske? men somnade om direkt där efter. haha. Men tror jag kanske behövde sova ut, praktiken har minst sagt sugit musten ur mig, missförstå mig rätt, det var överförväntan himla kul, men jobbade samtidigt på mitt 'riktiga' jobb och försökte ha lite fritid/egen tid & träffa vänner där i mellan, så sova har jag inte riktigt haft tid med tyvärr.

Vaknade iaf upp med huvdvärk och kännde mig lite seg ( som jag brukar göra när jag sover längre än nio hihih.) Så åt frukost, lyssnade på Veronica Maggio och kolladde lite smått på topmodel, sen drog jag på mig löptights och drog ut och sprang. Himla härligt och huvudvärken är borta! Sprang i 61 minuter, starkt jobbat tycker jag, då jag inte sprungit på två veckor (shame on me!) avslutades med benböj och nu blir det dusha för hela slanten ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0