nothin' please me more than u


Blev inte Barkarby outlet idag, får se om det blir imorgon, men åkte iaf till Kista en stund. Hittade massor av fint, bland annat tre linnen (var av ett jag ska göra om), jeans och skjortan som jag vissade igår. Roliga var att jag ringde och frågade om de hade den kvar och kunde hänga in en xs till mig och om det inte fanns så kunde de ta en s.
Vissade sig att de hade hängt in en s fast de fanns xs ute i butiken, haha tyckte hon lät väldigt nonchalant så. Men nu är den min och den är verkligen mega fin :)

Nu ska jag dricka upp mitt te, kolla resor och lyssna på spotify (som jag iofs blir galen på! Vadå att man inte får spela sönder sina låtar, buhu! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0