SÖNDAG 29 maj

Godmorgon världen!
Går kvällen var grym! Haha, var inte tänkt att jag skulle göra något alls, men så blev det icke!
Blev en spontan utgång då Oscar hörde av sig och tyckte jag skulle med ut, sagt och gjort, drog med han och Igge till Tekniskahögskolan? De hade typ annordnat en stooor fest där, sjukt kul var det iaf! Träffade en kompis där som jag inte träffat på jätte länge, sjukt kul! trodde jag inte att jag skulle göra, då jag inte ens visste han gick där haha. så vi gjorde sällskap till kungsängen på vägen hem, Guld värt! Natten bussen gick fortare än någonsin, satt och prata & spela hela resan, sen tog jag bussen till Bro från Kungsängen och var hemma vid fem :)

Vaknade vid halv elva och idag är jag rätt sleten, men men, det går över ;)

HAHAHA, fick ändra rubriken till maj, inte fan är det mars längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0