24 oktober

Godmorgon!
Sitter här och äter lite frukost, ska snart bege mig för att möta Emma och Zero, för en lång promenad!
Vaknade för sisådär en 20 minuter sedan ( fy på mig )

 Men det behövdes kan jag lova! Igår natt kom jag hem lite efter tre, sen när jag gick och la mig ställde jag klockan på kvart i åtta. Men jag somnade aldrig, det gick bara inte.
 Så gick till jobbet utan att sovit en blund.. efter en utekväll.. höhö duktig tjej, men det gick faktikst väldigt bra!

Vid två på jobbet fick jag besök av Jimmy P och Antiis, så när jag slutade en halv timme efter följde de med för att kolla film hos mig. Hemma var redan Ellen & Nicke och lite senare kom Alex, så kändes som en himla ungdomsgård här i gårkväll... höhö nej men det var mys, iaf ett tag.

skriver seeen, nu ska jag skynda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0