God kväll

Hej! Precis hem kommen från en löprunda på 61 minuter, gick as kalas bra!
Lite kul då jag vid åtta tänkte gå och lägga mig för jag var himla trött, men tvingade mig själv och det gick över förväntan. wiii, glad tjej!

Imorgon blir det jobb vid tre, och innan det vet jag inte vad som ska göras, blir nog en löprunda och sen så ska jag iaf försöka gå upp i tid, börjar skämas lite grann över mina morgon rutiner nu...

Nästa vecka har alla skolmänniskor lov, och jag längtar, fy satn i gatan vad kul jag ska ha. hahaha, har ju också 'lov' tyyp! hihih! Nu blir det duschen och sen hopp i sängen! PUSS


bild från i helgen, med min snyggish tishaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0